onsdag, mars 10, 2010

Sjukgymnastphösare 2lax10

Igår kväll var jag, Lisa och Josephine på phösarmöte och fick reda på att vi skulle få phösa sjukgymnsatklassen tillsammans bara vi ter till hösten!! Woho, hur jäkla skoj blir inte det på en skala! För inte er som vet vad en phösare är för något:

"Som phösare är det du som i två underbara veckor vägleder de nya studenterna under deras första tid här på universitetet. Du guidar dem runt skolan, leker med dem och lär dem studentsånger och skolans traditioner. I rollen som phösare kommer du att vara en förebild och du får en nyckelroll mellan de nya studenterna och universitetet."

Taget från www.nolleperioden.se

Vi ska vara de bästa phösarna ever och ha så där galet roligt som bara vi kan ha! Självklart så att nollorna får det roligt!

Nu är jag som vanligt tillbaka i bibblan och ska ta tag i psykologin igen :/ I kväll blir det storhandling av mat på storheden så lite goa midagstips om vad jag ska äta i veckan hade inte vairt helt fel!

1 kommentar:

  1. Jag ska också handla idag och det jag ska ha på middagsbordet resten av veckan är en vegetarisk lasange. Den är riktigt god. :) kram / Petronella

    SvaraRadera