söndag, mars 07, 2010

Vilken underbar film!


Är så tokigt kär i Alice i underlandet! Vilken helt underbart bra film :P Det var kul att det var kvar citat och att handlingen var kvar från de äldre filmerna (om det nu är två äldre???) En helt klart sevärd film! Efter filmen kommer jag på den tokigt härliga idéen att jag vill ta igen lite från fredagskvällen som jag missar. Så jag hakar på Lisa som ska till Beat på STUK med Simon och hans kompisar! Det var trevligt impulsivt! Viktor: jag lovar att jag var tokigt nykter när jag pratade med dig, enbart glad! Kan även intyga att resten av kvällen var både nykter och inte särskilt sen! Det är lite speciellt att vara ute och festa nykter när alla andra inte är det :P

Nu sitter jag i skolan och ska plugga lite psykologi med Josephinephinephine <3>Tjingos!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar